X

【越南】ベトナム語 ☆3【ヴェトナム】 [無断転載禁止]©2ch.net
■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています
0592何語で名無しますか? (VNW 0Ha6-wvF7)
垢版 |
2016/09/28(水) 03:29:12.07ID:l3nxRfu3H
ブサメンの俺がグーグル翻訳したその1

I live in Japan, was home sick
if you live in Vietnam you will miss Japan
I am very afraid of other people especially those who hurt.

私は日本に住んでおり、家族が恋しかった
あなたもベトナムにめば、日本が恋しくなるでしょう
私は他の人たち、特に傷つける人たちが非常に怖いです。
0593何語で名無しますか? (VNW 0Ha6-wvF7)
垢版 |
2016/09/28(水) 03:34:46.17ID:l3nxRfu3H
その2
I kept thinking about what you said forever
I can not sleep
if the lover must be like as you said.
I do not know know and did not understand much.
I WANNA only honest with you.
I'm glad to see people like you.
I learned a lot from the original.

私はあなたが言ったことについてずっと考え続けました
私は眠ることができませんでした
恋人ならばあなたが言った通りである必要があります。
私には分からないし、よく分かっていませんでした。
あなたに対してだけは正直でありたい。
私はあなたのような人を見てうれしいです。
私はあなたから多くのことを学びました。
0594何語で名無しますか? (VNW 0Ha6-wvF7)
垢版 |
2016/09/28(水) 03:40:21.18ID:l3nxRfu3H
その3
I want a friend like you're very honest.
I like to study Japanese and learn about the country to date.
To urge you to help me.
Thank you very much

私はあなたのような非常に正直な友人が欲しいです。
私は日本語を勉強し、現在の日本という国について学びたいです。
あなたの助けを求めたいです。
ありがとうございます
0595何語で名無しますか? (VNW 0Ha6-wvF7)
垢版 |
2016/09/28(水) 03:54:32.66ID:l3nxRfu3H
その4
I talk to you nhé
I hurt a lot of feelings.
Broken family and I used to love a person but not
to perhaps not because of love but because that person injured.
I also more sad.
Now I'm into this environment a job I enjoyed the
live and
sense of high.
And having good friends like you.

あなたには話しますね。
私は何度も傷つきました。
壊れた家庭と、私はかつて人を愛したことがありますが、それはおそらく愛ゆえにではなく、傷ついた人のためでした。
私も寂しいです。
私は今の環境身を置いています。
仕事も生活も、より高い意識も大好きです。
そして、あなたのような良い友人を持ちました。
0596何語で名無しますか? (VNW 0Ha6-wvF7)
垢版 |
2016/09/28(水) 04:00:48.15ID:l3nxRfu3H
その5
Currently there are many
Vietnamese people
to Japan to work.
I think if you like Vietnam and learn about Vietnam, you
may
Teaching Japanese to Vietnam in Japan.
How do you think.
Actually there are many friends work in Japan to learn Japanese, they were good
find opportunities to continue to work in Japan

現在、多くのベトナム人が日本で働いています。
あなたがベトナムと、ベトナムについて学ぶことが好きなら、私はあなたが日本でベトナム人に日本語を教えることができると思います。
あなたはどう思いますか。
実際には多くの友人たちが日本語を勉強する為に日本で働いており、彼らは日本での仕事を続けるよい機会を見つけました。
■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています

ニューススポーツなんでも実況